نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار روز پایانی نقل و انتقالات : هرنانس به یوونتوس پیوست

اخبار روز پایانی نقل و انتقالات : هرنانس به یوونتوس پیوست

به ساعات پایانی نقل و انتقالات نزدیک می شویم و گزارش ها حاکی از آن است که بیانکونری می خواهد یک بازیکن از بین اکسل ویتسل از زنیت سن پترزبورگ و هرنانس از اینتر را به تیم منتقل کند.

پس از شکست مذاکرات یوونتوس و شالکه 04 بر سر خرید یولین دراکسلر، جوزپه ماروتا هنوز نتوانسته هافبک تهاجمی که آلگری سرمربی تیم از او خواسته بود را خریداری کند.

حالا بر اساس گزارش گازتا دلو اسپرت، یوونتوس در روز پایانی نقل و انتقالات یک نفر را از بین ویتسل و هرنانس به تیم اضافه خواهد کرد.

با این که ویتسل گزینه ی جذاب تری به نظر می رسد، گازتا اعتقاد دارد بیانکونری از برچسب قیمت 25 میلیون یورویی که زنیت بر روی بازیکن خود گذاشته است مطمئن نیست. ویتسل در حال حاضر به باشگاه میلان نزدیک تر است.

هرنانس به عنوان یک گزینه ی جایگزین می تواند با مبلغی بین 12 – 10 میلیون یورو به تیم ملحق شود، اما بانوی پیر انتقال هرنانس را به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل می خواهد.

همچنین بر اساس گزارش گازتا گزینه های دیگر در نظر گرفته در چند روز اخیر روبرتو سوریانو از سمپدوریا و فرانکو وازکز از پالرمو هستند.

در حالی که طی هفته های گذشنه صحبت های بسیار زیادی در مورد پیوستن دراکسلر به یوونتوس شنیده میشد اما جوزپه ماروتا اعلام کرد که یووه اصلا به خرید این بازیکن آلمانی نزدیک نبوده ! همچنین امروز مدیران شالکه پیوستن یولیان دراکسلر به وولفسبورگ را تایید کردند !

اریک لاملا که در گزارش های دیروز به عنوان یکی از گزینه های جایگزین دراکسلر معرفی شده بود، بر اساس گزارش های امروز صبح با باشگاه مارسی به توافق رسیده است و به این تیم منتقل خواهد شد.

دیروز بیانکونری پس از هفته ها مذاکره با باشگاه شالکه نتوانست یولین دراکسلر را به تیم اضافه کند و تضور می شد که بازیکن تاتنهام هاتسپر به عنوان گزینه ی جایگزین ستاره ی جوان شالکه باشد.

با این حال، بر اساس گزارش کالچو مرکاتو، اریک لاملا به باشگاه مارسی در لیگ 1 فرانسه منتقل خواهد شد، انتقالی که به نظر می رسد در ابتدا به صورت قرضی باشد.

همچنین، L’OM گزارش کرده است باشگاه مارسی آماده است تا با مائوریسیو ایسلا بازیکن یوونتوس قراردادی قرضی امضا کند، با این حال بر اساس گزارش این وب سایت پائولو دی چلیه به مارسی منتقل نخواهد شد.

این گزارش نقل می کند مدافع چپ یوونتوس قصد ماندن در ایتالیا را دارد و این مساله بانوی پیر را مجبور کرده است تا به دنبال پیدا کردن تیمی ایتالیایی برای قرض دادن یا فروش وی باشد.

یوونتوس در حال مذاکره با باشگاه هایدوک اسپلیت برای به خدمت گرفتن آندریا بالیچ هافبک 18 ساله این تیم

بر اساس گزارش های جدید، بانوی پیر می تواند در روز آخر نقل و انتقالات با به خدمت گرفتن سمیر نصری از منچسترسیتی به هدف خود برای خرید هافبک مورد نظر برسد.

با این که بازیکن 28 ساله منچستر سیتی به عنوان جایگزین یولین دراکسلر در نظر گرفته نشده است، CalciomercatoNews24.com گزارش کرده است نصری یکی از اهداف یوونتوس در ساعات باقیمانده نقل و انتقالات است.

در حالی که نصری در بیش تر موارد به عنوان وینگر به کار گرفته می شود، ولی او در گذشته در میانه ی میدان نیز ایفای نقش کرده است ومی تواند همان کیفیتی باشد که موردنظر ماکس آلگری است را ارائه دهد.

به نظر میرسد بازیکن 26 ساله بلژیکی که در تابستان امسال تیمهایی نظیر یوونتوس ، میلان و تاتنهام را به دنبال خود میدید اجازه خروج از این تیم را نخواهد داشت و زنیت برنامه ای برای فروش ستاره خود ندارد.

این باشگاه روسی به صراحت اعلام کرد که اکسل ویتسل در لیست فروش این باشگاه قرار ندارد و هر باشگاهی که مایل به جذب این بازیکن باشد باید بند جداسازی این بازیکن که حدود 100 میلیون یورو برآورد شده است را بپردازد.

در تابستان جاری تیمهایی نظیر میلان ، یوونتوس و تاتهام در پی جذب این ستاره بلژیکی بودند و حتی در ماه ژوئن نیز این بازیکن اعلام کرده بود که مذاکراتش برای پیوستن به یوونتوس صحت دارد ولی تاکنون هیچکدام از این تیمها قادر به راضی کردن باشگاه روسی نشده اند.

با این وجود امروز سرویس خبری باشگاه زنیت در یک بیانیه ای اعلام کرد که " ویتسل هنوز بازیکن زنیت به حساب می اید و هر تیمی که مایل به جذب اوست باید 100 میلیون یورو بند جدایی اور را بپردازد! "

بر اساس اخبار " Sky Sports " روبرتو مانچینی در تیمش به هرنانس نیازی ندارد و احتمالا این بازیکن از این تیم جدا خواهد شد . گفته می شود که یووه یدنبال جذب این بازیکن است و ماروتا در حال مذاکره با اینتر برای مشخص کردن وضعیت هرنانس در روز آخر نقل و انتقالات است .

یوونتوس بدنبال جذب آندریا بالیچ بازیکن 18 ساله هایدوک اسپلیت کرواسی است ، در همین رابطه آلفردو پدولا اعلام کرده است که قرار ملاقاتی برای مذاکره در مورد آینده بالیچ بین مدیران دو باشگاه انجام خواهد شد. ظاهرا ، یووه پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی ارائه کرده داده و باشگاه هایدوک اسپلیت بدنبال مبلغ 4.5 میلیونی است اما پیش بینی می شود که در انتها توافق حاصل شود .

طبق اعلام " Radio Marte " ، یوونتوس که بعد از جدایی ویدال بدنبال یک هافبک جنگنده است امروز برای جذب مارک همسیک پیشنهاد داده است اما مدیر باشگاه ناپولی ، دی لورنتیس توجه ای به این پیشنهاد نکرده است و آن را بی پاسخ گذاشته .

بر اساس اخبار " اسکای اسپرت " باشگاه تاتنهام به عنوان رقیب یووه به امضای قرارداد با ویتسل نزدیک تر شده است، مبلغ انتقال 25 میلیون یورو به همراه 2 میلیون یورو پاداش است.

اسکای اکنون گزارش داد که یوونتوسی ها با اینتر برای خرید هرنانس با مبلغ 11 میلیون یورو به توافق نهایی دست پیدا کرده اند.

بر اساس اخبار " اسپورت مدیاست " توافقات برای انتقال هرنانس به یووه انجام شده است و دو باشگاه اکنون در حال بررسی جزئیات برای رسمی کردن این انتقال هستند . همچنین بر طبق اخبار " اسکای "  اینتر بدنبال جذب لیاچیچ و یا اِدر است و گفته می شود پس از جذب یکی از این دو بازیکن ، اجازه خروج هرنانس را خواهد داد .

همانطور که گفته شد اینتر ابتدا بدنبال پیدا کردن جایگزین مناسب برای هرنانس است و بعد از آن اجازه خروج این بازیکن و پیوستنش به یووه را خواهد داد . بر این اساس " اسکای " اعلام کرده است که فعلا انتقال ادر به اینتر عملی نشده است و بنابراین در حال حاضر نمی توان هرنانس را هم بطور قطع یوونتوسی دانست .

از سوی دیگر سایت " گاتزتا دلا اسپرت " نوشت : هرنانس با پیشنهاد یووه موافقت کرده و قبل از امضای قرارداد با یوونتوس در تست های پزشکی باشگاه شرکت می کند !

یوونتوسی ها با پیشنهاد 20 میلیونی ناپولی برای خرید روگانی مخالفت کردند.

بر طبق اخبار " Sky Sports " توافق نهایی برای انتقال هرنانس انجام شده است . این انتقال با پرداخت 11 میلیون یورو به اینتر و پرداخت 2.7 میلیون یورو در هر فصل به خود بازیکن و به مدت 3 فصل خواهد بود .

بر اساس تحلیل های مختلف ، این آخرین خرید یووه در فرصت نقل و انتقالت تابستانی است و احتمالا یووه دیگر خریدی نخواهد داشت .

" به روزرسانـی می شود "


برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: